1 Maand onderweg

28 september 2018

Crazy, woensdag hadden we even een besef momentje dat we hier al een maand zitten. Mensen vroegen voor dat we gingen ben je niet bang dat je ruzie krijgt met Car of hoe doen jullie dat als je er met z'n tweeën op 1 kamer moet slapen? De vraag is nu hoe doen wij het zonder elkaar als we over 3 maanden terug moeten. Heerlijke momentjes hebben we hier gehad ik zal er even wat op een rijtje zetten.

Met onze Brabo's Anna en Ellen gingen we dagje naar Gozo (is een mooi eilandje wat je toch wel gezien moet hebben als je hier op Malta zit). 'Zullen we om 11 uur de boot pakken?' Nou stonden we daar met ons goede gedrag. I'm sorry ladies maar er vaart maar 1 boot per dag en die gaat om kwart over 10. Dus uiteindelijk de bus gepakt naar Valettta wat ook een heel leuk stadje is.

'The gaypride' nou dat was ook wel even een flop. Precies 4 wagens die voorbij kwamen. Einde gaypride. dat was even een ander gevalletje dan in Amsterdam.

Een week later, toch aangekomen op Gozo, want we stonden er braaf om 10 uur. Heerlijk dagje met de meiden in ieder geval vol mega flauwe woordgrappen. (We go-zo naar boven via die trap) Ja dat is een laag niveautje he, heel laag. Van terrasje naar terrasje want een fles ice-tea was 1 euro, daar moesten de skeeren studenten even wat op drinken. Want ome DUO betaalt al genoeg drankjes met het uitgaan.

Op stage beginnen we ons ook steeds nuttiger te voelen, week 3 zaten we nog met de kleine kids van 2 jaar, waar we echt mega kunnen lachen met Nina onze stagebegeleider. Week 4 kwamen we bij oudere kinderen en werden we bij Miss Luana op de groep gezet. Eindelijk kinderen waren we gesprekken mee kunnen voeren. Dit was echt een stuk leuker. Vanaf komende maandag beginnen de lessen echt, want nu zaten ze nog steeds op 'summerschool'. Maar dat leest u in de volgende.

Iets wat ik ook nog even moet meedelen zijn de lieve brieven die ik van familie en vriendinnen krijg!!!! Dikke knuffel voor jullie <3!

Dit was hem weer, de groenten en tot sinas.

1. Liza:
    28 september 2018
    Klinkt gezellig en behoorlijk melig af en toe 🙈leuk hoor meiden tot mails
  2. Pleuni:
    Genieten zus!!!!!♥️
  3. Francis Janssen:
    28 september 2018
    erg leuk en gezellig allemaal lekker genieten liefs Francis en hans