47 dagen Malta

15 oktober 2018 - Malta, Malta

Pas twee weekjes verder dan het vorige verhaal en al weer een hoop nieuwe avontuurtjes erbij.

Laten we maar meteen beginnen met stage. De eerste dag dat de school echt begon kregen Car en ik samen een klasje. Het waren maar 8 kinderen maar een beetje gek was het wel. Tegen ons werd niks verteld over hoe we de dag moesten invullen dus het was een grote improvisatie show. De volgende dag kwam er toch een juf voor die groep. Dus nu lopen Miss Carmen en Miss Bekkie (want Bregje is toch wel een beetje lastig voor de Malters) rond in verschillende groepen en vermaken we ons wel.

De ouders van Car zijn langs geweest. In de 3 dagen dat ze hier zijn geweest hebben we meer gezien van hele eiland  dan in de anderhalve maand dat we hier al zijn. Ze hadden een auto gehuurd dus zo konden we heel veel zien op 1 dag. We zijn naar Mdina, heel mooi oud stadje geweest. Ook hebben we St-Pieters pool bezocht waar je van de rotsen kon afspringen. En een vissersdorpje waar een heel leuk marktje was zijn we geweest. Het voelde echt ff als een extra weekendje vakantie, want ja dat vakantie gevoel hadden we hier verder nog niet dus dat scheelt. Het uiteten maakte het vakantie gevoel wel hoor. We vinden koken allebei wel leuk maar een broodje knak of noodles zijn soms toch ook wel heel makkelijk.

Naast de dingen die we hier doen kun je ons ook gerust een hele dag op bank zetten en ze boerzoektvrouw laten kijken, het is zelfs al zo erg dat we aan oude seizoenen zijn begonnen.

Ook hebben we weer genoeg feestjes gehad en een heerlijk dagje met An en El bij het zwembad gehad.

Dit was hem weer!
Ciaoo ( en tot over 18 dagen fammieee)

1. Pleuni:
    JAAA tot bijna!!!!!
  2. Miriam:
    15 oktober 2018
    Haha nu zal ik thuis ook noodles halen als jij moet werken of zo. Idd aftellen voor ons. 😍
  3. Henk:
    Twee juf's op 8kinderen nou dat is flink aanpoten geintje
    maar volgens mij is het daar goed om uit te houden
    nou veel plezier nog groetjes opa
  4. Neeltje:
    31 oktober 2018
    Superleuk om te lezen en wat ziet het er heerlijk ontspannen en gezellig uit.
    Geniet ervan, de tijd vliegt voorbij!