28 daagjes te gaan

16 november 2018

Weer tijd voor een nieuwe blog, dat is al weer even geleden. Ondertussen is er weer veel gebeurd, ik zet ze op een rijtje:

De fam is langs geweest, een heerlijk weekendje was dat. Mooie stadjes gezien en weer heel veel gelachen, we hebben echt genoten. Een van de dagen zijn we naar Gozo geweest, de vorige keer dat we er met Anna en Ellen waren hadden we toch wel heel weinig gezien. Nu we de auto hadden konden we de echte mooie dingen zien en hebben we de dag lekker afgesloten op een zand strand. het was ook echt een heerlijk zonnig weekend, dus dat was top!

Op stage hebben we afgelopen week een chill weekje gehad. We mogen steeds meer doen en Car en ik kunnen heerlijk lachen met de kids. Het is wel echt leuk om te zien hoe de kindjes je steeds meer als hun leraar zien, en er ook veel leuke gesprekken komen. We missen alleen de sinterklaas activiteiten wel, daarom maken Car en ik lekker sinterklaas tekeningen en hangen we die in onze eigen kamer op. Ja het is erg.

Met de groep hebben we ook weer gezellige dagen en avonden gehad. We hebben gediscobowld (is denk ik geen woord, maar je snapt wat ik bedoel), ook wilde we vorige week naar de 3 city's gaan met een bootje vanuit Valletta, maar dat was in het water gelopen en eindigde we met z'n alle in de pull&bear om een trui te kopen. Het begint hier dus nu ook echt wel af te koelen en zit er soms een regendagje tussen. Maar als we horen dat het in Nederland vriest, is het hier toch nog best 'warm'.

Het besef dat we hier nog maar 28 dagen zitten vinden we wel heel akelig, maar we genieten vol van elke dag hier! TOT DAN!!